رویدادها آرشیو خبر ها
اتفاقات استکهلم را هرگز فراموش نخواهم کرد!

اتفاقات استکهلم را هرگز فراموش نخواهم کرد!

 

جانلوئیجی بوفون سنگربان افسانه‌ای یوونتوس به ابراز احساسات و تشویق کم‌نظیر تماشاگران سوئدی حاضر در دیدار یوونتوس مقابل اتلتیکو مادرید پاسخ داد و از طریق اپلیکیشن رسمی‌‎اش با آنها صحبت کرد.

 

کمی بیشتر از یک ماه از بازگشت دوباره به خانه می‌گذرد. در ماهی که گذشت بیشتر با شرایط جدید تیم و بازیکنان جدید آشنا و هماهنگ شده‌ام. از تمام طرفدارانی که هر روز برای دیدار با من خود را به کانتیناسا می‌رسانند تا آنهایی که کیلومترها دورتر از تورین، صمیمانه به من لطف دارند عمیقاً سپاسگزارم.
استقبال و تشویق‌هایی که روز شنبه در ورزشگاه Friends Arena استکهلم هنگام ورود به زمین از تماشاگران دریافت کردم واقعاً هیجان‌انگیز بود. می‌خواهم همین جا از احساسات بزرگ و مهربان شما صمیمانه تشکر کنم. حمایت شما را هرگز فراموش نخواهم کرد و در انتظار فرصت‌های بعدی و بازگشت دوباره به شهر شما خواهم ماند.
نخستین بازی یوونتوس در پارما خواهد بود؛ جائیکه 24 سال پیش دوران حرفه‌ای فوتبالم را از آنجا آغاز کردم. با تیمی به انیوتاردینی پر خاطره باز می‌گردم که با آن خاطرات فراموش‌نشدنی و پیروزی‌های فراوانی به دست آوردم. حال و هوای امسال برایم متفاوت‌تر از همیشه بوده و بیشتر از هر زمان دیگری باور پیدا کرده‌ام که در خانواده‌ای بزرگ حضور دارم. آنقدر به محبت‌های هواداران باور پیدا کرده‌ام که شک ندارم روزهای خوش من در ماه اوت به این زودی‌ها تمام نخواهد شد.

 

گفتنی است جانلوئیجی بوفون در حالیکه در دقیقه 59 دیدار یوونتوس در مقابل اتلتیکو مادرید به جای وویچنک شزنی وارد زمین شد، تماشاگران حاضر در ورزشگاه که بیشتر آنها از هواداران بیانکونری بودند، ایستاده و به صورت ممتد به تشویق او پرداختند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: